.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
10 فوتسالیست جوان مازندرانی در تیم ملی
اردوی نهایی تیم ملی فوتسال جوانان کشور طی سه مرحله با حضور 93 بازیکن از سراسر کشور در روزهای 16،15 و 18 اردیبهشت امسال در محل کمپ تیم های ملی برگزار می شود.

اردوی نهایی تیم ملی فوتسال جوانان کشور طی سه مرحله با حضور 93 بازیکن از سراسر کشور در روزهای 16،15 و 18 اردیبهشت امسال در محل کمپ تیم های ملی برگزار می شود.
به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ،رئیس کمیته فوتسال هیات فوتبال مازندران در این خصوص گفت:مازندران در بین 30 استان کشور 10سهمیه را به خود اختصاص داده است که این امر نشان دهنده قدرت فوتسال مازندران در کشور است.

جمشید پازکی افزود: طه مرتضوی، علی هدایتی، یاسر ابراهیمی و عماد محمدی از باشگاه راه ساری، سید محمد میرانی،حمید رضا مراد خانی،رضا حقیقی،بهادر تسلیمی کار از تیم تنکابن،علی موجولو از گلوگاه و فیروز اخی از پل سفید سوادکوه اعضای مازنی دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتسال هستند.

وی خاطر نشان کرد:علی هدایتی،طه مرتضوی و یاسر ابراهیمی از شاگردان علیرضا رعدی سرمربی باشگاه راه ساری در فصل 86-85 لیگ برتر فوتسال کشور و مربی حال حاضر تیم ملی فوتسال جمهوری اسلامی ایران هستند و تجربه بازی در لیگ برتر بزرگسالان را نیز دارند.

پازکی ادامه داد: این بازیکنان ساعت 8 صبح روز 18 اردیبهشت با حضور در کمپ تیم های ملی با 23 بازیکن دیگر از استانهای کشور جهت انتخاب به رقابت خواهند پرداخت.

در حال حاضر عدالتخواه سرمربی و مراد خانی از مربیان مازندرانی، مربی تیم ملی فوتسال جوانان کشور هستند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سيد روح اله مسيبي 16 ارديبهشت 1386
آقاي علي هدايتي از همكلاسيهاي دوران دبيرستان در دبيرستان 15 خرداد اينجانب بوده اند. خوشحال ميشوم اگر اين پيغام را ميخواند با او تماسي داشته باشم.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.083 seconds.